Впровадження здоров’язбережувальних технологій у практику роботи закладів дошкільної освіти громади
16 вересня 2021 року на базі Куликівського закладу дошкільної освіти «Ромашка» відбулось підсумкове відкрите заняття з упровадження здоров’язбережувальних технологій у практику роботи закладів дошкільної освіти, у якому взяли участь вихователі закладів дошкільної освіти громади.
Семінар-практикум проходив у кілька етапів. Перший етап – це перегляд заняття з фізичного розвитку дітей старшої групи, яке провів інструктор з фізкультури Віктор Герасименко у співпраці з вихователем Наталією Федоренко.
З метою визначення оптимальності та інтенсивності фізичного навантаження на дітей під час проведення фіззаняття методистом та медичною сестрою закладу проводився медико-педагогічний контроль із графічним зображенням кривої фізичного навантаження.
Для проведення фізкультурного заняття були створені всі умови: фізкультурний зал, необхідне обладнання, діти одягнені у спортивну форму.
Інструктор з фізкультури ефективно використовував на занятті ігрові технології у пошуках зайчика, який загубився. Діти багато рухалися, долали складні перешкоди, виконували різні вправи, вчилися дотримуватися правил.
На занятті Віктор Герасименко оптимально поєднував фізичне, психічне та емоційне навантаження на дітей, що дозволило забезпечити високу працездатність дитячого організму і не викликало у дітей перевтоми.
Завдяки використанню В.Герасименком ігрових прийомів навчання, у дітей формується стійкий інтерес до рухової активності, здоров’язбережувальних навичок, елементарних знань про здоров’я та здорового способу життя.
Друга частина відкритого заняття була присвячена проведенню арт-терапії, що в перекладі означає: лікування мистецтвом. Психолог закладу Оксана Руденко ознайомила присутніх із основною термінологією та пояснила, що арт-терапія використовуються для пошуку необхідних підходів та методів ефективної психологічної допомоги дітям.
Також О.Руденко розповіла про значення кольорів та запропонувала присутнім помалювати. Вихователі готували фарби за допомогою борошна, солі, олії та води, до цього складу додавали гуаші, які кому подобаються, і малювали пальчиками.
При обговоренні даного заняття присутні зійшлись на думці, що кожен малюнок – це прояв психологічного стану кожного учасника заходу, своєрідний спосіб самовираження.
Впровадження різноманітних здоров’язбережувальних технологій у процес розвитку, виховання і навчання дитини сприяє її фізичному, інтелектуальному, психологічному становленню.