Управління освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Куликівської селищної ради

Про діяльність Національної дитячої гарячої лінії

Під час карантину, пов’язаного з пандемією COVID-19, життя мільйонів українських дітей тимчасово обмежується перебуванням вдома.  Як наслідок, збільшується час використання дітьми різних гаджетів, у результаті чого перед ними постають певні супутні небезпечні виклики, з якими вони часто не здатні впоратись самостійно. За інформацією громадської організації «Ла Страда - Україна» Національна дитяча гаряча лінія з початку запровадження в Україні карантину прийняла понад 4 тис. звернень від дітей, підлітків, а також запитів дорослих щодо дітей. Більшість звернень тісно пов’язані з поширенням пандемії COVID-19, стосуються насильства і жорстокого поводження з дітьми у власних родинах, проблем із психологічним здоров’ям дітей, ризиків, з якими діти стикаються в Інтернеті тощо.

Міністерство освіти і науки України (лист від 19.05.2020 №6/645-20) інформує про можливість усіх учасників освітнього процесу звертатися у випадку необхідності до консультантів Національної гарячої лінії, що зменшить кількість випадків, коли через свою необізнаність дитина, яка опинилася у складній життєвій ситуації, обирає помилкову модель поведінки і лише погіршує своє становище. Наразі Національна дитяча гаряча лінія надає консультації в телефонному та онлайн режимах у будні дні з 12:00 до 20:00, короткий номер: 116-111 (безкоштовно з мобільних телефонів), 0-800-500-225 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів).



« повернутися до списку оголошень